پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است؛

بی تردید ۱۴ خردادماه یکی از تلخ ترین و مصیبت بار ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی، رهبری فرزانه، حکیم، شجاع و عارف و مرجعی جلیل القدر، جامع الاطراف و محبوب قلوب را از دست داد و سوگی عظیم، که برای همیشه تاریخ زنده است، بر دل مردمان عزیز میهن اسلامی و مسلمانان سراسر جهان گذارده شد.
نقش بی بدیل امام راحل عظیم الشان(ره) در رهبری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نقش این رهبر فرزانه در بیداری مسلمانان جهان برای ایستادگی و رادمردی در برابر تمامیت استبداد و جور، چلچراغ روشنی است که هرگز از یاد و خاطره ملت قدرشناس ایران زدوده نخواهد شد و راه الهی و متعالی امام راحل(ره) و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همیشه پر رهرو خواهد ماند.
در این میان، قیام ۱۵ خردادماه به عنوان نقطه عطف مهمی در شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ، در حقیقت قدرت پوشالی رژیم ستمشاهی را در هم شکست و با خون پاک شهدای این یوم ا... ، روحی تازه در قیام مردمی ملت رشید ایران اسلامی دمیده شد  که در بهمن ۵۷ به سرانجام خویش رسید .  
 
اينجانب ضمن دعوت از آحاد مردم شریف براي شركت گسترده در مراسم‌هايي كه به همين مناسبت در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و در استان يزد برگزار مي‌شود، و تجديد میثاق با آرمان‌هاي بلند بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شهداي والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد، توفیق همگان را در پیمودن راه مقدس این سرو های آزادی و کرامت از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات