پیام استاندار یزد به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز

استاندار یزد به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیامی را صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

آنچه در عرصه اقتصادی بین الملل تاثیر منفی خود را به اثبات رسانده و به دولتمردان کلیه کشورها تفهیم نموده که اگر مورد مبارزه، کنترل و پیشگیری قرار نگیرد شریان های اقتصادی را مختل و مسدود خواهد کرد، پدیده قاچاق کالا و ارز است.
این آفت خزنده سالهاست که اقتصاد نوپا و رو به رشد کشور ما را نشانه گرفته و در فراز و فرود های اقتصادی کشور بالاخص در شرایط تحریم همچون زائده های بدخیم با اخلال در تولید ملی کشور و تأثیر سوء باعث تزاحم و رکود صنعت، افت شاخص های تولید و در نهایت عفول چشم انداز ها و سیاست های کلان و ملی کشور شده است.
خوشبختانه با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و صدور فرمان تاریخی معظم له پیرامون مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق کالا و ارز در دوازدهم تیرماه ۱۳۸۱، منجر به تشکیل ستادی در همین راستا و بسیج همه دستگاه های دخیل در امر مبارزه اعم از قضایی، امنیتی، انتظامی، فرهنگی و تبلیغی گردید. این حسن مطلع تبدیل به نیرو محرکه ای عظیم و قابل اعتماد گردید که عرصه جولان را بر قاچاقچیان و متخلفین اقتصادی تنگ کرد و از تضییع حقوق دولت و بیت المال ممانعت به عمل آورد.
اینک که در آستانه نوزدهمین سالگرد صدور این دستور بی‌نظیر هستیم، ضمن گرامیداشت این روز و تقدیر از عملکرد عوامل ذی مدخل استانی، با در نظر گرفتن مطالبات و منویات رهبر معظم انقلاب، لازم دانستم اهتمامی جدی تر و عزمی راسختر را پیرامون مبارزه تاثیرگذار، عمیق و هوشمندانه با اتکا بر شیوه نامه و دستورالعمل های منبعث از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز درخواست نمایم. باشد که به یاری حضرت باری تعالی و با ارتقاء مشی مبارزه، قاچاق کالا در کشور مهار و آسیب‌های آن با رونق و جهش تولید، ترمیم گردد.

محمد علی طالبی- استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات