پیام استاندار یزد به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق (ع)

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن 17 ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر مهربانی و لبخند، حضرت محمد(ص) و زادروز ولادت امام صادق (ع)، پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن این پیام بدین شرح است:

"با طلوع نور وجود مقدس حضرت خاتم الانبیاء؛ محمد مصطفی(ص) در هفدهم ربیع الاول، سراسر زمان و مکان منور و نسیم کرامت و سعادت وزیدن گرفت و چشمه هدایت و رستگاری بشر، در همه اعصار و قرون، جاری و ساری گردید. این روز بزرگ که به میلاد موفور السرور رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) نیز متبرک شده است، مسیر تاریخ را در پرتو آموزه های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) به نور سعادت و کمال روشن نمود و پیام صلح، دوستی و آزادگی در سراسر جهان طنین انداز کرد.
این ایام خجسته که با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام( صلی الله علیه و آله و سلم) به نام هفته وحدت مزین گردید، یاداور پیام اخوت و برادری ختم رسل و چراغ راه پرهیز از تفرقه و اختلاف بین ملل مسلمان و در نوع خود فرصتی ارزشمند است تا جهان اسلام با تکیه بر توانمندیهای بالا و بی بدیل خویش ، در سایه وحدت و همبستگی امت اسلامی، قله های عزت و افتخار را فتح کرده و معارف نورانی اسلام ناب را که آزادگی و کرامت انسانی را محقق خواهد ساخت ترویج نماید. بی تردید اشتراکات فراوان میان مسلمانان باید مورد توجه قرار گرفته و منافع مشترک ملل مختلف اسلامی تامین و فرهنگ غنی قرآنی از سوی نخبگان و صاحبنظران جهان اسلام برای همگان تبیین شود و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) که فرمودند: " وحدت به معنای تکیه بر مشترکات است. ما مشترکات زیادی داریم؛ میان مسلمانان، مشترکات بیش از موارد اختلافی است و روی مشترکات باید تکیه کنند"، امت انقلابی ایران اسلامی محور وحدت و دوری از تفرقه را نصب العین خود قرار خواهد داد.
نباید فراموش کرد که امروز بدخواهان این شریعت آسمانی با بهره گیری از برخی اختلافات در میان امت اسلامی به انحای مختلف، توطئه اسلام هراسی را پی گرفته اند و تنها راه علاج و مقابله با این خدعه که اساس اسلام ناب محمدی(ص) را نشانه رفته، وحدت و همبستگی امت اسلامی است. اینجانب هفته وحدت و عید بزرگ ولادت با برکت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و میلاد خجسته حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان به ویژه مردم شریف و نجیب استان دارالعباده و دارالعلم یزد، تبریک عرض می نمایم و موفقیت همگان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم."
سید محمد میرمحمدی

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات