پیام استاندار یزد به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دیماه و دهه بصیرت

استاندار یزد با صدور پیامی حماسه نهم دیماه و دهه بصیرت را گرامیداشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با صدور پیامی حماسه نهم دی ماه و دهه بصیرت را گرامیداشت. در متن این پیام آمده است:

نهم دیماه، حماسه بی بدیلی از خروش ملت فهیم و بصیر ایران عزیز اسلامی بر علیه فتنه گرانی است که  اسلام ناب محمدی (ص) و اهداف متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی ، به ویژه ستون استوار خیمه گاه انقلاب ، ولایت مطلقه فقیه را نشانه رفته و با هدف ایجاد تفرقه و نفاق در حریم همبستگی و اتحاد مردم عزیز، دست به قانون ستیزی و دامن زدن به آتش اغتشاش و اختلاف زدند که به مدد الهی و رهبری حکیمی عارف و شجاع، اهداف شوم بداندیشان و بد سیرتان، در دریای بصیرت ملت به بی سرانجامی کشیده شد.

نامگذاری نهم دیماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به روشنی نشان دهنده نقش این حماسه ملی، در بصیرت افزایی و وحدت گستری در دفاع از حریم ولایت و رهبری است. در حالی که بدخواهان اسلام و انقلاب، در اندیشه های پلید خویش غرق بودند، نهم دیماه به بستر و همایش عظیم دیگری در مسیر تحکیم شجره طیبه انقلاب اسلامی و به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به روزی به یاد ماندنی در تاریخ پرتلالو ملت رشید اسلامی  مبدل گردید .

دهه بصیرت که در کنار حماسه نهم دیماه، مناسبتها و رویدادهای عظیم دیگری همچون سالروز عروج ملکوتی عمار انقلاب حضرت آیت ا... علامه مصباح(ره) و سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و به صورت مشخص در استان یزد، سالروز سفر بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و روز یزد را نیز در خود جای داده است، فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ بصیرت و ولایت مداری بوده که لازم است با رویکردی مردم نهاد در همه ابعاد عظیمش مورد توجه جدی قرار گیرد.  

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دهه بصیرت، از آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان دعوت می نمایم در مراسمی که به همین مناسبت فردا صبح پنج شنبه نهم دیماه در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود، حضور باشکوه داشته باشند. موفقیت همگان را در پرتو آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات