پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات

استاندار یزد به مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی به مناسبت بیست و دوم تیرماه؛ زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

روز بیست و دوم تیرماه، زادروز «محمدبن موسی خوارزمی»، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی، که به عنوان «روز فناوری اطلاعات» نامگذاری شده ، یادآور اهمیت و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی انسانها و سهولت ساماندهی به امور است.
در حقیقت فناوری اطلاعات نقش مهم، پررنگ و اثرگذاری را در تحقق حکمرانی هوشمند ایفا میکند. از این رو زمینه ساز رشد و پیشران موثر توسعه و تعالی کشور است.
مهندسین فناوری اطلاعات به عنوان سرمایه تخصصی کشور قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در این عرصه بزرگ جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه یاری رسانند. متخصصانی که با بهره گیری از دانش روز دنیا مهارت و تجربه تمامی تلاش خود را در توسعه خدمات الکترونیک و پایدارسازی آنها به کار می گیرند. اینجانب ضمن گرامیداشت روز فناوری اطلاعات، از زحمات و تلاش کلیه فعالان این حوزه خطیر و مهم قدردانی و تشکر می کنم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند متعال طلب می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات