پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی

دکتر مهران فاطمی، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

در پیام استاندار یزد آمده است؛

۲۷ اردیبهشت ماه که به روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده فرصت مناسبی برای واکاوی مسائل و ضرورت های این حوزه خطیر و حساس است تا از رهگذر آن بتوان در تقویت اعتماد عمومی و برقراری تعاملات سازنده بین سازمان و مخاطبینش کمک کرد.

روابط عمومی ها به ویژه در مقطع کنونی، با توجه به توسعه شبکه های ارتباطات و اطلاع رسانی و ورود رسانه های نوین و توسعه فضای الکترونیک ، نیازمند حرکت بر اساس تحولات سریع این حوزه هستند چرا که بی توجهی به وظایف و ظرفیت های این بخش می تواند بر تعمیق شکاف بین مردم و خادمان آنان در دستگاه‌های مختلف منجر شود که خسارت بار خواهد بود.

پاسخگویی سریع، هنرمندانه و صادقانه به شبهات رسانه ای و سئوالات موجود در افکارعمومی،  تعامل بی وقفه و مداوم با رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، برقراری هم نوایی درون سازمانی، توجه به مسئله تشریفات اداری و مراسم ها با هدف کاهش هزینه ها و توسعه نظم اداری و جاری سازی روح راستی و درستی در تمامی بسترهای فعالیت این مجموعه از جمله مواردی است که می باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.

 خوشبختانه قرار گرفتن شاخص ارزیابی اطلاع رسانی و روابط عمومی در میان شاخص های عمومی ارزیابی دستگاه‌های اجرایی که برای اولین بار محقق گرديد است فرصت مهمی برای توجه دادن مدیران دستگاه‌های اجرایی به اهمیت و ضرورت های این حوزه است که شایسته است در سال‌های آینده نیز با همین جدیت و توان تقویت شده و بر بالندگی آن افزوده شود.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان خدوم و سختکوش این حوزه، سربلندی و موفقيت همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی در راستای آرمانهاي متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و بر اساس سیاست‌های های دولت مردمی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات