پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان به‌مناسبت روز پرستار

"‌سیدمحمود میرابوالقاسمی" ‌رییس شورای اسلامی استان یزد در پیامی سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(‌س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌متن کامل پیام "‌سیدمحمود میرابوالقاسمی" ‌رییس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها به شرح زیر است:

سلام بر وارث کربلا، بر مشاهده گر عرصه عاشورا، بر دختر علی مرتضی(‌ع)، هم ‌او که شبیه ترین فرد است به مادرش زهرا(‌س)، بر تنها پرستار و مدافع حریم فرزندان رسول خدا (‌ص).
چه زیباست آن حقیقتی که در پرستار تلألؤ می کند؛ دیگران را ببیند، از درد و رنجشان بکاهد، صحت و سلامتی بیماران را جستجو نماید درحالیکه سختی‌ها و کم خوابی‌ها و بی‌خوابی‌های خود را ندیده بگیرد بلکه فراموش کند.
جز پروردگار عالم آیا امروز کس دیگر‌ی را توانای ارج نهادن به مقام شامخ پرستاران می توان یافت؟
هم آنان که پا به پای کادر درمان اعم از پزشک و پرسنل درمانی و بهداشتی روز و شب تلاش می کنند و ایثارگرانه همچون شمعی در کنار بیماران می سوزند. آنان می سوزند اما روشنایی می بخشند، آنان تا پای جان می ایستند اما از پای نمی نشینند.
هم آنانند که به مقتدایشان، زینب کبری(سلام الله علیها) اقتدا کردند و چه انتخاب نیکویی است: میلاد زینب کبری و روز پرستار.
‌اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد پر برکت حضرت زینب کبری(‌س) از ‌همه پرستاران و همچنین تمام کادر درمان که شبانه روز در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تلاش می کنند، خصوصاً در این ایام که مجاهدانه و ایثارگرانه مقابل بیماری منحوس کرونا می‌ایستند و حتی سلامتی خود را هم ارزانی سلامتی دیگران می کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی نموده، از خداوند منان برای آنان سلامتی و عافیت دنیا و آخرت را طلب می نمایم و یاد و نام همه کسانی که در این جهاد فی سبیل الله و دفاع از سلامت جامعه جان خود را فدا نمودند، گرامی داشته و به روح بلند آنان درود می فرستم. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات