پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز دختر

در بخشی از این پیام آمده است؛ دختران ايران اسلامي در تبیین و تحلیل آموزه های قرآنی فرشته هایی هستند که به طور ذاتی دارای حیا و عفت بوده و از این روست که حیا و عفت در ایشان بعنوان یک ارزش اهمیت می یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز دختر پیام تبریک صادر کرد.  
 
متن پیام بدین شرح است؛
 
بسمه تعالی
 
زن ایرانی در ایران اسلامی، باید کوششش این باشد که هویّت والای زن اسلامی را آن‌چنان زنده کند که چشم دنیا را به خود جلب کند. این امروز وظیفه‌یی است بر دوش زنان مسلمان؛ بخصوص زنان جوان و دختران دانش‌آموز و دانشجو. ( امام خامنه ای مدظله العالی)
 
اولین روز از ماه ذی القعده که مصادف است با طلوع وجود مبارک حضرت معصومه (س) به عنوان بزرگداشت مقام دختران نامگذاری شده است.
 
حضرت معصومه (س) گوهر گران‌قدری است که درخشندگی او چشم همگان را مجذوب پاکی و قداست خویش نموده، سرچشمه خوبی‌ها و کمالات بی‌حد بوده، وجود مبارکش نشأت‌گرفته از سلسله امامت و عصمت  است.
 
بی تردید الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
 
دختران ايران اسلامي در تبیین و تحلیل آموزه های قرآنی فرشته هایی هستند که به طور ذاتی دارای حیا و عفت بوده و از این روست که حیا و عفت در ایشان بعنوان یک ارزش اهمیت می یابد ایشان مادران فرداي اين سرزمين مقدس مي باشند که در سايه سار علم و ادب و معرفت و فرهنگ والاي اين بانو همواره از فضايل معنوي و كرامات اخلاقي و اجتماعي حضرتش بهرمند خواهند بود.
 
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر به تمامی دختران پاكدامن و نجيب ایران اسلامی علی الخصوص دختران استان دارالعباده یزد، آرزومندم به برکت وجود اسوه عفت و پاکدامنی ، تک تک دختران سرزمينمان ايران با الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره و مجدانه پیروز و سرافراز موفق باشند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات