پیام تبریک معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز کار وکارگر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم ا ... الرحمن الرحیم

بازوان خسته‌ات، افتخار روزهای خودکفایی است و چشمان بلند نظرت، چون خورشید برف‌های وابستگی را به رودخانه‌های عزت و سربلندی بدل می‌کند.

روز کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه می کنند .

این روز در حقیقت  روز سپاس از مردان مرد و زنان شیر مردی است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهداء می نمایید.

امام امت چه زیبا فرمود:حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است چرا که بی شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی افتد و همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است.

اينجانب با گراميداشت روز جهاني كارگر، اين روز را به همه غیور مردان و زنان عرصه کار و همچنین کارفرمایان عزیزی که با به میدان آوردن داشته های خود موجبات رونق تولید و حرکت به سوی خودکفایی را فراهم می آورند تبریک و شادباش عرض می نمایم و امیدوارم با همت این عزیزان ایران عزیز اسلامی را به جایگاه واقعی و قله پیشرفت برسانیم

سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات