پیام تسلیت استاندار یزد در پی درگذشت «حجه الاسلام سید محمد صادق سادات اخوی »

استاندار یزد با صدور پیامی درگذشت «حجه الاسلام و المسلمين سید محمد صادق سادات اخوی » را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم
همانا ما از خدائیم و به سوی او باز می گردیم.
خبر درگذشت روحانی فقید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادق سادات اخوي، موجب تاثر و تالم گردید.
آن واعظ و خطیب شهير،  عمر گرانبهایش را با گفتار اديبانه و منش حکیمانه، در دعوت مردم به رعایت تقوای الهی صرف کرد و از سر ایمان و خلوص نیت، در مدح و منقبت ائمه اطهار صلوات الله و سلامه علیهم اجمعين، کوشید.
و اینک در سالروز شهادت پنجمين ستاره تابناک آسمان امامت، حضرت باقرالعلوم علیه السلام، دعوت حق را لبیک گفت و سر بر آستان جانان نهاد.
اینجانب این ضایعه و فقدان را به مردم شریف و قدر شناس یزد و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع)، بیت شریف سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقي، خانواده ارجمند آن شادروان، به ویژه آقای دکتر سید علی محمد سادات اخوي تسليت گفته و برای آن مرحوم، آرامش و رحمت ابدی و برای بازماندگان، بردباری و پاداش وافر الهی را از پیشگاه حضرت دوست، خواهانم.

 


گفتنی است قرار است ساعت 9 صبح شنبه 20 شهریور پس از اقامه نماز بر پیکر آن شادروان در مسجد روضه محمدیه (حظیره)، آیین تشییع تا حسینیه خرمشاه یزد و تدفین در همان مکان، انجام پذیرد.

یادآور می شود، از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، آیت الله ناصری و بیت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقي هم، اطلاعیه هايي جداگانه به همین مناسبت صادر شده است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات