پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی استان به‌مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی

"سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای ‌اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها در پیامی رحلت فقیه عالیقدر آیت‌الله مصباح یزدی عضو خبرگان رهبری و رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام تسلیت "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم یزد در شورای عالی استان ها به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

حضرت آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی فیلسوف آگاه، فقیه مجاهد، یار دیرین امام و رهبری و عضو برجسته و موثر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، به ملکوت اعلا پیوست.
این استاد کم نظیر در فلسفه، فقه، عرفان و سیاست، جهاد خستگی ناپذیری در دفاع از مبانی دینی در طول زندگی پربار خویش داشت.
تربیت شاگردان فراوان و تالیف و انتشار کتاب‌های عمیق و تاثیرگذار یکی از باقیات ‌الصالحات این بزرگمرد است.
ورود شجاعانه و بی واهمه به عرصه دفاع از ولایت فقیه و ایجاد جریان بصیرت افزایی متناسب با مقتضیات زمان با تاسیس موسسه حضرت امام خمینی(ره) در قم، تجهیز معرفتی اردوهای طرح ولایت و تقویت معرفتی دانشگاه‌ها در سال های متمادی ‌و خدمت صادقانه به نظام شکوهمند اسلامی نشان دهنده شخصیت عمیق، مقاوم، انقلابی و متعهد ایشان که حقیقتاً مطهری زمان بودند به اسلام و آینده نظام است.
بدون شک تلاش های ارزنده فکری و مجاهدت‌های علمی و عملی ایشان بخشی از میراث نظام است و به یادگار خواهد ماند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه، به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، اعضای محترم جامعه مدرسین، شاگردان و دوستداران و بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند منان علو درجات و حشر با اولیایش را برای آن فقید سعید مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات