پیام تسلیت مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مناسب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با صدور پیامی فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیامی را صادر کرد در متن این پیام آمده است:

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س)
ما زنده به لطف و رحمت زهراییم
مامور برای خدمت زهرائیم
روزی که تمام خلق حیران هستند
ما منتظر شفاعت زهرائیم

حضرت فاطمه زهرا (س)، این شخصیت برجسته، اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می‌توان به سیره عملی ایشان در ولایتمداری ، همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود. زنان مسلمان در زندگى شخصى، اجتماعى و خانوادگى خود باید زندگى حضرت فاطمه زهرا (س) را از جهت خردمندى و فرزانگى الگو و سرمشق خود قرار دهند و از بُعد عبادت، مجاهدت، حضور در صحنه تصمیم گیری‌هاى عظیم اجتماعى، خانه دارى، همسردارى و تربیت فرزندان صالح از حضرت زهرا (س) پیروى کنند.

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می‌گیرند.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز یگانه دخت نبی مکرم اسلام، اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را که از جمله جلوه های ولایتمداری ایشان می توان به دفاع حضرت از ولی الهی حضرت امیرالمومنین(ع) اشاره کرد آن هم زمانی که پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام تعداد یاران وفادار ایشان به تعداد انگشتان دست نمی رسید حضرت مجذوب و ذوب در ولایت حجت خدا بود وتا پایان عمر شریف خود همواره در مسیر پاسداشت ارزشهای ولایی تلاش کرد را محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رهروان راستینش و اقشارمختلف بانوان استان یزدتسلیت عرض نموده و امید است بتوانیم ادامه دهنده مکتب فاطمی و نبوی باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات