پیام تسلیت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی شهادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ همزمان با روز شهادت پیشوای متقیان حضرت علی (ع) مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

مرتضی راحت ز غمها می شود

دردهای او مداوا میشود

با رخ گلگون و فرق غرق خون

در جنان مهمان زهرا می‌شود

مولای متقیان امام علی (ع) مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی و گویای عظمت و جاودانگی  است که در سرتاسر عمر پر برکتش بدون هیچ دلبستگی به دنیا، پاسدار اخلاق، حرمت و کرامت انسانی بود.
وی بزرگ مردی بود که با عدل خویش ارزش های الهی و توحیدی را در جامعه نهادینه کرده و در مسند قضاوت نیز دادگری و عدالت را سرلوحه امور خویش قرار داد.

امیر خوبی ها سرانجام پس از عمری مجاهدت در راه اسلام  توسط پست ترین افراد بشر به ندای ارجعونی پروردگارش لبیک گفته و فریاد "فزت و رب الکعبه" اش به اعلی علیین رسید.
اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی استان و آرزوی توفیق درک فیوضات بیکران شب های قدر ، شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت خواهان جهان را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مردم شریف و شهیدپرور  تسلیت و تعزیت عرض می نمایم امید است که با عنایات الهی و به واسطه توسل به این امام همام از نجات یافتگان از آتش جهنم باشیم.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات