پیام تسلیت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت ارتحال رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پی درگذشت رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ در پی درگذشت رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

انا لله و انا الیه راجعون


خبر ارتحال تاسف برانگیز جانباز سرافراز و پاسدار غیور سپاه اسلام، اندیشمند متخلق و فرزانه زنده یاد دکتر غلامحسین دشتی همزمان با روز جانباز و پاسدار، فضای دارالعباده یزد را آکنده از غم و اندوه کرد.
 وجود با برکت آن جهادگر عرصه های فرهنگ که عمر با برکتش را با حضور دلاورانه در عرصه های آتش و خون دفاع مقدس و پس از آن در مسیر تبیین آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی و خدمت به مردم شریف به ویژه مستضعفان مصروف داشته بود، منشا اثرات نیکو و درخشانی در دیار داالعباده و دارالعلم یزد بود.
خدمات و کوششهای خالصانه آن مرد الهی و پاسدار فداکار در مسئولیت های خطیر همچون معاون اسبق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و ریاست شورای اسلامی یزد با کسب رای اعتماد مردم شریف و متدین دیار شهر میراث جهانی ، کارنامه درخشانی از خدمت صادقانه را از وی به یادگار گذارده است که نام نیکش بر تارک قلب مردمان این سامان برای همیشه به نیکویی باقی و در تاریخ پرتلالو یزد ماندگار خواهد ماند.       
اینجانب با تسلیت صمیمانه درگذشت آن سالک راه حق به جامعه پاسداران سرافراز سپاه الغدیر استان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر یزد و جامعه خدوم شهرداری به ویژه خانواده محترم آن فقید سعید، علو درجات و حشر با شهدای همرزمش را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.    
محمدجواد ابوالحسینی

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات