پیام تشکر استاندار از دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه اول محرم در یزد؛ حسینیه ایران

استاندار یزد در پیامی از دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه اول محرم در یزد؛ حسینیه ایران قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در پیامی از دست اندرکاران برگزاری مراسم دهه اول محرم در یزد؛ حسینیه ایران قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
این چه شمعی است که جانها همه پروانه اوست
السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک...

مردم عزیز استان یزد؛ حسینیه ایران
سلام علیکم

امسال نیز مراسم پرشور و شعور سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به همت شما خوبان و نیک مرامان عالم، به زیباترین شکل اقامه شد و باز حقانیت این مطلب که یزد به معنای تام کلام حسینیه ایران است،  بر همگان واضح و جلوه گر شد.
بی شبهه، این افتخار حاصل تلاش خالصانه و شور آمیخته باشعور شما مردم و همه دست اندرکارانی است که همت بلند خویش را موقوفه عزای خاندان پاک بهترین خلق خدا حضرت محمد مصطفی(صلوات الله علیه و آله)قرار دادند و صحنه هایی زیبا و ماندگار از عشق بر جریده عالم ثبت نمودند.
اینجانب به سهم خود از همه مشارکت کنندگان در خلق این صحنه های کم نظیر عشق و ارادت، به ویژه سلسله جلیله روحانیت، جامعه ستایشگران و مرثیه سرایان، روسا و اعضای هیئات مذهبی، موکب داران و پیرغلامان و خادمان حسینی تشکر و قدردانی مینمایم.
همچنین زحمات بی شائبه خادمان ملت در نهادهای انتظامی و امنیتی برای برقراری آرامش و امنیت مراسم، عوامل محترم صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران- مرکز یزد و رسانه های گروهی استان برای پوشش مطلوب، دبیرخانه بین المللی حسینیه ایران، فعالان عرصه گردشگری مذهبی، نیروهای امدادی و سایر دخیلان در برگزاری باشکوه آئین های حسینی را ارج می نهم.
رجاء واثق دارم همه این تلاشهای خالصانه مورد توجه خاصه حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) قرار  گیرد، ان شاء الله.
دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال خواهانم.
خادم شما؛ مهران فاطمی

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات