پیام رئیس شورای اسلامی استان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی

"سید‌محمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان یزد در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت کشور و استان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم استان در شورای عالی استانها به شرح زیر است:

‌نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی همراه با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم، با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته اند.
شورای اسلامی استان یزد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد موثر ‌همه فرمانده‌هان، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی به ویژه فرماندهی محترم انتظامی استان که با تدبیر، تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت استان را تامین می کنند تقدیر وتشکر می نماید.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات