پیام سرپرست استانداری به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی و دوازدهم دیماه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به یزد

سرپرست استانداری یزد به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی و دوازدهم دیماه سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به یزد پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمدعلی طالبی» سرپرست استانداري يزد در این پیام آورده است:

تاریخ درخشان و پرتلالو ایران عزیز اسلامی، مشحون از روزها و لحظه هایی است که مظهر همبستگی ملی در دفاع از وحدت و یکپارچگی این سرزمین است و بی تردید نهم دیماه یکی از همین روزهاست؛ همان‌گونه که رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از این روز به عنوان حماسه یاد کرده و آن را روز تجلی روح دیانتِ حاکم بر دل‌های مردم، روح ایمان ملت و مردم‌سالاری دینی ایرانیان بر می شمارند.
دوازدهم دیماه نیز یادآور سفر بابرکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان یزد است. روزی که جلوه‌ای زیبا از عشق و ارادت مردمان دارالعباده به مقتدا و مراد خویش در جای‌جای این استان به نمایش درآمد و حضور پرشکوه مردم، حمایتی بی دریغ و جانانه از آرمان های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.
اینجانب با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، و دوازدهم دیماه، سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان، موفقیت همگان را در پیمودن راه روشن و الهی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات