پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت گرامی داشت «روز خبرنگار»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد «روز خبرنگار» را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛  مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی «روز خبرنگار» را گرامی داشت.

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

به نام خداوند لوح و قلم

«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)


هفدهم مرداد ، فرصت مناسبی است برای بزرگداشت مقام مجاهدان و تلاشگران حوزه خبر و رسانه ؛ آن ها که با سر خط قلم و تراوش اندیشه خود ، مسیر آگاهی رسانی ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار می سازند.

امروز وظیفه ی خطیری بر دوش شما عزیزان به عنوان قشر فرهیخته جامعه گذارده شده و آن هم مقابله با هجوم رسانه های بیگانه در قالب جهاد تبیین است.

رسانه ها می توانند با هدفگذاری مناسب ، جبهه متحد فرهنگی و رسانه ای را پایه گذاری کرده و در این راه از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان و دستگاه‌های سیاستگذار و فرهنگی استفاده نمایند.

قطعا تعدد رسانه ها ، تشکل های متنوع رسانه ای مستقل و خبرنگاران حرفه ای،  از نقاط قوت و امید استان به شمار میرود که امیدوارم بتوانیم همگرایی و هماهنگی مناسبی را در جهت نیل به اهداف مقدس نظام اسلامی ایجاد نماییم .

خبرنگاران پیام آوران صدیق فرهنگ عاشورایی و منتقل کننده درس های این واقعه سترگ به نسل فعلی و آینده هستند و تقارن «روز خبرنگار» با عاشورای حسینی، قطعا رسالت شما بزرگواران را، در تبلیغ و ترویج مکتب حسینی دوچندان خواهد نمود.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و شهیدان احمد اخلاص، سیدمهدی میرافضلی زاده، احمد اخباریه، ناصر دادرس، حمید دانشجو، سیدجلیل ساداتی و علی اکبر کارگر ابرقویی که از شهدای رسانه استان یزد به شمار میروند «روز خبرنگار» را ارج نهاده و برای تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران به عنوان افسران جنگ نرم رسانه ای سلامتی، موفقیت روز افزون و قلم زدن در مسیر حق و حقیقت را خواستارم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات