پیام معاون هماهنگی امور عمرانی به مناسبت روز ایمنی وزلزله

معاون هماهنگی امور عمرانی به مناسبت ۵ دیماه روز ایمنی در برابر زلزله در پیامی از خدمات ارزشمند مجموعه های درگیر با بحران تقدیر نمودند.

۵دیماه که یادآور حادثه تلخ و دردناک زلزله خسارت بار بم است فرصت ارزشمندی است که نه تنها متولیان امر بلکه آحاد مردم عزیز را در خصوص اهمیت توجه به ایمن سازی ابنیه ها و آمادگی در برابر حوادث طبیعی، به تأمل وا دارد .
مسئله حیاتی آموزش و به کار گیری نکات پیشگیرانه در حوزه خطیر آمادگی در برابر بلایای طبیعی موضوعی مهم و قابل توجه است که اگر در دوران آرامش به درستی و شایستگی به آن پرداخته نشود در زمان حادث شدن بلایا که وقوع آن اجتناب ناپذیر است جامعه را با خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی روبرو می سازد. لذا کسب آمادگی در برابر وقوع بلایای طبیعی، حلقه مفقوده ایست که باید با اهمیت بالا و درک تاثیرگذاری آن بدان پرداخته شود.
اینجانب با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز ۵ دیماه که به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است بر خود لازم می دانم از خدمات بی وقفه همه همکاران عزیز در دستگاه‌ها مسئول در این عرصه خطیر صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و موفقيت همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی مسئلت نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات