سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خبر داد:

پیگیری ویژه استان به منظور رفع مشکلات حوزه بازار لاستیک/ بهره گیری از سامانه های فروش مجازی در کنار افزایش نمایندگی ها و حجم توزیع در سطح استان؛ مهمترین راهبرد در راستای حل مشکل بازار لاستیک

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد از بهره گیری از سامانه های فروش مجازی در کنار افزایش نمایندگی ها و حجم توزیع در سطح استان‌ به عنوان مهمترین راهبرد در راستای حل مشکل بازار لاستیک خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد رضا پاکدل، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به دستورات استاندار در ستاد تنظیم بازار به منظور رفع مشکلات بازار لاستیک گفت:  در همین راستا نشستی با حضور همه ارکان مرتبط با تولید، توزیع و نظارت بر بازار این محصول در استان برگزار شد.
وی با اشاره به مشکلات توزیع لاستیک در استان عنوان کرد: در کنار فروشگاه ها و نمایندگی های موجود در استان، محصول لاستیک از طریق سامانه های فروش مجازی نیز عرضه خواهند شد.
وی افزود: در همین راستا، اطلاعات دقیق پیرامون نحوه ثبت درخواست خرید، توزیع و تحویل کالا به صورت رسمی طی ۴۸ ساعت آینده،  اعلام می‌شود.
پاکدل با اشاره به دستور استاندار مبنی بر افزایش نمایندگی های توزیع لاستیک گفت: در همین راستا افزایش نمایندگی ها در سطح شهر یزد و ایجاد نمایندگی های جدید در شهرستان ها استان که از سوی فرمانداری ها پیشنهاد شده بودند، به تصویب رسید و به زودی راه اندازی خواهند شد.
وی ادامه داد: لیست کلیه نمایندگان و مراکز عرضه از طریق سامانه مجازی مذکور ارائه خواهد گردید.
سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری یزد در انتها خاطر نشان کرد: بر اساس موارد مطرح شده در نشست، تولید کننده موظف به عرضه بیشتر محصولات با متقاضی بالا، شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات