در پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد آمده است؛

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند

در بخشی از پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت نکوداشت روز جهانی کار و کارگر آمده است:  
 
کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشــــرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنــــرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه، پیشــرفت و رونقی دو چندان خواهد یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی روز جهانی کار و کارگر را به قشر تلاشگر کارگران استان تبریک گفت.
 
متن پیام به شرح ذیل است؛
 
بسمه تعالی  
 
کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است؛ بلاشک این‌جور است. اینکه ما پرچم تولید ملّی را در این برهه‌ی اخیر به دست گرفته‌ایم و مدام تأکید میکنیم بر تولید ملّی، یک بخش عمده‌اش مربوط است به کارگران است. (امام خامنه ای مدظله العالی)
 
فرهنگ كار، عالي ترين تصوير سازندگي و تحول است كه حضرت محمد(ص) پيامبر مهر گستر اسلام در روند زندگي انسان ها، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به احسن وجه، منزلتي عظیم به اين قشر بخشيده است
 
نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر  به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم
کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشــــرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنــــرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه، پیشــرفت و رونقی دو چندان خواهد یافت..
افتخارات امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و همراهی کارگران بوده  و بی شک موفقیت هایی که در کشور صورت می پذیرد از برکت تلاش و کوشش این قشر تلاشگرو زحمتکش است..
اینجانب، فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران عزیز و زحمتکش و خانواده های محترم ایشان خصوصا کارگران فهیم و جهادگر استان دارالعباده یزد تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات