معاون عمرانی استاندار یزد مطرح کرد:

کاهش تلفات جاده‌ای استان در ‌چهار ماه ابتدای سال جاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر ضرورت تکمیل پوشش ارتباطی در سطح راه‌های استان یزد تاکید کرد و از کاهش تلفات جاده‌ای استان در ‌چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان"‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه کمیته ایمنی، حمل و نقل و سوانح جاده‌‌ای استان با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط، ضرورت تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی تلفات جاده‌ای بر بستر GIS را یادآور شد.
وی همچنین تکمیل اطلاعات مکانی تصادفات جاده‌ای، تکمیل فرم ها و صحیح بودن اطلاعات داخل فرم ها را مورد تاکید قرار داد.
معاون عمرانی استاندار مقرر کرد برای تک تک تصادفات فوتی ‌چهار ماهه ابتدای سال ۹۹ ، فرم‌های ارائه شده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای توسط کمیته ای متشکل از نماینده این اداره کل، پلیس راه و دفتر فنی استانداری تکمیل و در جلسه آینده کمیته ایمنی، حمل و نقل و حوادث جاده‌ای ارائه شود.
در این جلسه گزارشی از پیاده سازی اطلاعات تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی محورهای مواصلاتی استان بر بستر GIS از سوی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه شد.
در این گزارش میزان خطاهای مکانی ثبت شده اطلاعات تصادفات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر کاهش این خطاها با ثبت اطلاعات مکانی تصادفات توسط پلیس راه استان تاکید گردید.
در ادامه ‌نشست گزارشی از میزان تلفات و تصادفات جاده ای و مقایسه چهار ماهه امسال با مدت مشابه سال قبل ارائه شد که آمار ارائه شده کاهش ۳۵ درصدی تلفات جاده‌ای را نشان می دهد.
همچنین در این جلسه گزارشی از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان درخصوص پوشش ارتباطی در راه‌های استان ارائه شد.
گفتنی است آمار ارائه شده نشان می دهد ۹۷ درصد از سطح شبکه راه‌های برون شهری استان دارای پوشش ارتباطی تلفن همراه هستند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات