استاندار یزد در نشست مشترک با معاونین و مدیران کل استانداری عنوان کرد:

کسب رضایت پروردگار متعال و مردم و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اساس کار مدیران باشد/ ضرورت اهتمام جدی برای پاسخگویی مستقیم به اقشار مختلف مردم بالاخص در روزهای یکشنبه/ اقدامات تحولی در راس امور قرار گیرد

استاندار یزد با بیان اینکه کسب رضایت پروردگار متعال و مردم و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید اساس کار مدیران باشد، خاطرنشان کرد: مدیران باید روزهای یکشنبه خود را به پاسخگویی مستقیم و حضوری به اقشار مختلف مردم اختصاص دهند.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست مشترک با معاونین و مدیران کل استانداری یزد که در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: این جلسه باید به صورت ماهیانه و منظم پیرامون راهبردهای کلان و اقدامات لازم الاجرا برگزار و مسائل مربوط به آن ها به صورت جامع و اساسی پیگیری شود.
وی در ادامه با بیان اینکه هیچ عملی همچون خدمت رسانی به مردم و نور خدمات ارائه شده، در ظلمات قبر و برزخ راهگشای نیست، خاطرنشان کرد: فرصت خدمت به مردم، محدود و گذرا است بنابراین باید سپاسگزار توفیق حاصل شده بود و تمام توان خود را برای بهره برداری بهتر از این فرصت و ارائه خدمات بیشتر به مردم به کار بست.
استاندار افزود: مدیران باید روزهای یکشنبه خود را به پاسخگویی مستقیم و حضوری به اقشار مختلف مردم اختصاص دهند.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با استناد به حدیثی از امیر المومنین علی علیه السلام مبنی بر اینکه "هر كه دو روزش يكسان باشد مغبون گشته است"، گفت: اساس کار دولت ها تحول است و این  تحول بدان معناست که نباید دور روز ما یکی باشد همچنین باید با سرعت مضاعف تر به مردم خدمت رسانی کرد.
وی با بیان اینکه لازمه ایجاد تحول؛ برنامه تحولی و فعالیت مدیران متحول کننده، ریسک پذیر و شجاع است، تصریح کرد: رضایت پروردگار متعال، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت مردم؛ باید به عنوان اساس کار قرار گرفته و برنامه های تحولی با توجه به این اهداف دنبال شود.
استاندار یزد با اشاره به استخراج ۱۰ برنامه تحولی استان به همت نخبگان و دستگاه ها؛ ذیل مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بیان کرد: عمده تمرکز مسئولین استان باید متوجه برنامه های تحولی باشد و پیگیری های لازم برای تحقق این برنامه ها به صورت روزانه انجام شود.
وی در پایان بر اهتمام ویژه به پاسخگویی به مطالبات مردم و تقویت بدنه کارشناسی استانداری تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات