گردهمايي مسئولين حراست هاي تابعه استانداري يزد برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، این نشست با حضور “شوشتری” مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور، “طالبی “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و “فتاحی” مدیر کل حراست استانداری یزد در محل استانداری برگزار گردید.

در این گردهمایی "شوشتری" ضمن تشکر از عملکرد اداره کل حراست استانداری به خصوص در بحث برگزاری دوره¬های آموزشی که در سطح کشور عملکرد موفقی داشته وظایف حراست را مهم قلمداد نمود و بر نقش آن در حفظ و صیانت از کارکنان و سلامت اداری تأکید کرد.

وی همچنین به بیان انتظارات خود از مجموعه حراست پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود را به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در سال جاری برگزار می گردد اشاره نمود.

.سپس"طالبی "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد طی سخنانی به ارتقاء فعالیتهای حراست در دوره جدید که اعتماد مدیریت ارشد استان را بدنبال داشته اشاره و قدرشناسی این اعتماد را مستلزم دقت، تلاش و انگیزه بیشتر دانست.

"طالبی" نقش حراستها در همدلی و کمک به انسجام کارکنان را مؤثر و وظایف حراست در برگزاری انتخابات سال جاری را مهم دانست.

آنگاه" فتاحی " مدیر کل حراست استانداری نیز ضمن تشریح عملکرد اداره کل حراست در سال ۹۳، بر موضوعات مختلفی اعم از عمل به شرع و قانون و اخلاق در تمام فعالیتهای حراستی، ارتقاء سطح رضایتمندی مردم با خدمات رسانی مطلوب و مناسب، رعایت اصل پیشگیری در حراستها و برگزاری دوره های آموزشی به منظور اجرای این اصل، ایجاد محیطی امن و آرام برای همکاران و مراجعین با تکیه بر اخلاق و حفظ حیثیت و آبروی همکاران تأکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات