معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار‌:

‌از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات بازنشستگان استان استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشستی با بازنشستگان استانداری یزد بر اصلاح قوانین و استفاده از امکانات و ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی بازنشستگان استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "‌علی زینی وند" ‌در این نشست صمیمی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ‌گفت:‌ وضعیت بازنشستگان به عنوان قشر فرهیخته که اغلب با کوله باری از تجربه و در اوج توانمندی بازنشسته می شوند در شان ملتی با تاریخ و قدمت جمهوری اسلامی ایران نیست و این وضعیت باید بهبود یابد.
وی بر اصلاح قوانین و استفاده از امکانات و ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات و دغدغه های معیشتی بازنشستگان تاکید کرد ‌و ادامه داد: ‌در کشورهایی که از سطحی از توسعه یافتگی عبور کرده اند، ‌دوران بازنشستگی دوران شیرین زندگی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: در ایران اسلامی نیز یکی از مهم ترین وظایف مدیران ‌ما باید توجه به امور رفاهی و معیشتی بازنشستگان باشد و لازم است دستگاه های اجرایی استان بانک اطلاعاتی دقیقی همراه با بروز رسانی از بازنشستگان خود تهیه و درجهت رفع مشکلاتشان تلاش کنند.
زینی وند در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌در حوزه استانداری نیز مدیریت استان این آمادگی را دارد که با استفاده از ظرفیت های قانونی هرگونه حمایتی را از بازنشستگان و کانون های بازنشستگی استان داشته باشد تا دغدغه های مالی این قشر فرهیخته پس از ٣٠ سال خدمت صادقانه به نظام به حداقل کاهش یابد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات