معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

‌برای حل مشكلات و موانع نياز به تعامل و همكاری بين بخشی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست هماهنگی انجام عمليات عمرانی جاده سيروس آباد بافق گفت: برای حل مشكلات و ‌رفع موانع در استان نياز به تعامل و همكاری بين بخشی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌در نشستی به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداری و با حضور فرماندار شهرستان بافق و جمعی از مسئولان استان و مدیران بافق در رابطه با انجام عمليات عمراني جاده سيروس آباد این شهرستان هم اندیشی و تصميم‌گيري شد.
"‌محسن صادقیان" معاون هماهنگي امور عمراني استانداری در اين نشست با اشاره به اهميت بخش معدن و تأثير آن در اشتغال زايي و توسعه اقتصاد كشور، بیان کرد: در جريان مشكلات و موانع ديگر بخش‌ها بخصوص بخش معدن هستيم و اعتقاد داریم در شرايط كنوني براي حل مشكلات و موانع نياز به تعامل و همكاري بين بخشي در استان داریم.
‌در اين نشست مقرر گرديد: مطالعات تكميلي توسط اداره کل راه و شهرسازي استان انجام و برآورد هزينه اوليه اجراي اين پروژه صورت گیرد و شركت‌هاي چادرملو و سنگ آهن بافق، موضوع را پيگيري و زمينه‌هاي تأمين اعتبار اين پروژه را فراهم نمايند.
گفتني است با هدف رعایت مسائل زیست محیطی، جاده «سیروس آباد» جایگزین مسیر «گزوئیه» خواهد شد و ساخت جاده سیروس آباد مسیر بافق به منطقه سبزدشت را ١٥ کیلومتر کوتاه‌تر خواهد کرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات