مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

‌تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان امری ضروری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: توجه به عناصر هویت و تقویت هویت ایرانی اسلامی کودکان امری ضروری است و بسیاری از اهداف و برنامه های توسعه ای کشور بدون توجه به این موضوع محقق نخواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌نشست هماهنگی برگزاری اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در استان یزد به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
"‌فخرالسادات خامسی هامانه" ‌در این نشست بیان کرد: برگزاری رويدادها و همايش هاي ملي در استان در كنار معرفي جاذبه هاي گردشگري و میراث فرهنگی يزد، فرصت هاي بسیار خوبي براي ارائه شاخص هاي فرهنگي، ‌اجتماعی و علمي استان است.
وي افزود: پيشگامي دو دهه استان يزد در كنكور سراسري نشان از پتانسيل هاي منحصر به فرد اين ديار در حوزه هاي آموزشي و علمي دارد و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان در حوزه آموزش استان بايد به گونه اي برنامه ريزي كنند كه از اين ظرفيت در جهت توسعه پايدار استان در بخشهاي مختلف بهره برداري گردد.
خامسي هامانه با اشاره به برگزاري اولين همايش ملي هويت كودكان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی به ميزباني استان يزد، ‌خاطرنشان کرد: توجه به عناصر هويت، فر‌آيند هويت يابي كودكان و ارائه راهكارهاي اجرايي در جهت كمک به شكل گيري و تقويت هويت ايرانی-‌اسلامی كودكان امري ضروري است و بسياري از اهداف و برنامه هاي كوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت توسعه اي كشور بدون توجه به اين موضوع محقق نخواهد شد.
گفتني است اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در ٣٠ آبان و اول آذرماه سال جاری در قالب هاي مقاله، قصه گو‌یی، فیلم کوتاه، عکس ،آواها و نواهای بومی محلی و دکلمه خوانی در استان یزد برگزار خواهد شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات