با حکم استاندار یزد؛

‌ رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد

با حکم "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد، ‌"احمد ‌ترحمی" ‌معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان یزد منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌متن  کامل حکم استاندار خطاب به رییس ستاد انتخابات استان به شرح زیر است:

جناب آقای ترحمی

معاون محترم سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

در راستای برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و فراهم کردن زمینه مشارکت پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان یزد در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم. شایسته است در ایفای مسئولیت واگذار شده با بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات استان و با رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوط به انتخابات و پرهیز و جلوگیری از هرگونه اقدام غیرقانونی و فراقانونی، فضایی امن و پرنشاط برای حضور و رقابت سازنده داوطلبان انتخابات، ارتقای مشارکت عمومی مردم شریف استان و صیانت تمام و کمال از آرای مردم فراهم گردد.
بی ‌شک در اجرای این مهم کلیه معاونان، مدیران و مسئولان استانداری و فرمانداران، بخشداران و دیگر دستگاه ‌های استان نهایت همکاری در چارچوب ضوابط قانونی را با شما به عمل خواهند آورد.
در ضمن جهت تسریع در امور، این اختیار به جنابعالی واگذار ‌می شود تا در جریان برگزاری انتخابات نامه ها و بخشنامه های مرتبط را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان امضا و مراتب را گزارش نمایید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات