معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:

‌ لزوم تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای دولت به مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با بیان اینکه عملکرد دولت در حقیقت عملکرد نظام جمهوری اسلامی است، بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای دولت به مردم تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت به ریاست "احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور اعضای ستاد در استانداری یزد برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این ‌نشست با بیان اینکه هفته دولت امسال با ایام عزاداری محرم مقارن شده است، این موضوع را فرصتی دانست تا ائمه جمعه و جماعت و تشکل‌های مردمی دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم برسانند.
ترحمی با اشاره به اینکه عملکرد دولت در حقیقت عملکرد نظام جمهوری اسلامی است بر ضرورت بازگو کردن منصفانه و صادقانه خدمات و ‌تشریح و تبیین دستاوردهای دولت به مردم تاکید کرد.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان، پیش بینی می شود برنامه های هفته دولت با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر به صورت مراسم‌های ویدیو کنفرانسی برگزار شود و لازم است از ظرفیت فضای مجازی در این رابطه به خوبی استفاده و دیگر ظرفیت های تبلیغاتی نیز شناسایی شود.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: حضور بخش خصوصی و سازمان های مردم‌نهاد فعال در استان و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ظرفیت بسیار خوبی است که در استفاده از این پتانسیل نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.
ترحمی خاطرنشان کرد: لازم است محتوای مفید در اختیار رسانه های استان قرار گیرد و پروژه های مهم و شاخصی که دولت در هفت سال گذشته برای خدمت بهتر به مردم به بهره‌برداری رسانده است، ‌اطلاع رسانی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین از فرمانداران خواست تا پروژه ‌های شاخص شهرستان خود را که قابلیت افتتاح و بهره برداری در هفته دولت دارد، به ستاد بزرگداشت هفته دولت اعلام کنند.
ترحمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد استان پایلوت در حوزه اقتصاد دانش بنیان است و رئیس جمهوری نیز در این رابطه تاکیدات فراوانی داشته است بر ‌معرفی دستاوردهای استان در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری‌های نوین تاکید کرد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات