فرماندار ابرکوه:

هر چیز که موجب رضایتمندی و حضور حداکثری مردم در انتخابات می شود؛ توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ابرکوه به نقل از ایرنا، محمدهادی زارع زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به اشتغال و تولید دارد افزود: این طرح‌ها بیشتر در حوزه صنعت، کشاورزی، گلخانه‌ای و دامداری مدرن، تکمیل زنجیره ای درحوزه‌های لبنی، خشکبار، گردشگری، خدمات و حمل ونقل است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری و افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار نفر فراهم می شود.

زارع زاده ادامه داد: جوانان دانشگاهی این شهرستان از ظرفیت خوبی که دولت سیزدهم در ایجاد چهار رشته مهندسی معماری ، عمران ، صنایع و مواد متالوژی در دانشکده پردیس ابرکوه فراهم کرده استفاده نکردند.

وی اضافه کرد: اما بیش از یکصد نفر از دانشجویان از سراسر کشور این چهار رشته را تکمیل و انتخاب و در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار و رئیس شورای اشتغال ابرکوه با بیان اینکه خبرنگاران باید در جلب مشارکت مردم در حوزه های مختلف تلاش کنند اظهار کرد: امید آفرینی در مردم از مقوله ها وشاخصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

زارع زاده تصریح کرد: برای تحقق اهداف عالیه نظام و ترویج فرهنگ کار و تلاش و خدمات نظام و انقلاب میان نسل امروز فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات ابرکوه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه امسال خاطر نشان کرد: خبرنگاران ظرفیت خوبی برای تبیین اهمیت انتخابات دارند لذا با امید آفرینی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنند.

وی ادامه داد: در فرایند برگزاری انتخابات پیش روی طبق رویکرد و اهدافی که رهبرمعظم انقلاب مطرح فرمودند؛ در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شود که انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری را شاهد باشیم.

زارع زاده تاکید کرد: هر چیز که موجب رضایتمندی و حضور حداکثری مردم در انتخابات می شود، توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

در پایان خبرنگاران و فعالان فضای مجازی دغدغه ها و مسائل حوزه خبرنگاری را مطرح و به بحث و تبادل نظر پرداختند.