دبیر ستاد انتخابات شهرستان اردکان از آمادگی  شهرستان اردکان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

 آمادگی شهرستان اردکان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان

 

محمد افخمی دبیرستاد انتخابات در این باره گفت: با ارزیابی های صورت گرفته با وجود ۴۰روز مانده به برگزاری انتخابات می توان گفت که ستادانتخابات اردکان از آمادگی لازم برای برگزاری مهمترین رخداد سیاسی سال یعنی انتخابات برخوردار است.

مسئول حراست فرمانداری اردکان در ادامه گفت:در این دوره از انتخابات با تصمیم هیئت اجرایی انتخابات برای شهرستان اردکان 90 شعبه اخذ رای در نظرگرفته شده است که از این تعداد 71 شعبه در بخش مرکزی 10 شعبه در بخش عقدا و 8 شعبه در بخش خرانق می باشد. البته با توجه به این که اردکان از حوزه های فرعی انتخابات زرتشتیان است؛ یک شعبه نیز به زرتشتیان اختصاص یافته است. 
از این ۹۰ شعبه‌ی اخذ رای ۲۱شعبه سیار و ۶۹ شعبه ثابت هستند که اقدامات لازم برای تجهیز شعب اخذ رای و برطرف کردن نواقص آنها توسط ستاد انتخابات شهرستان در حال انجام است.
 
محمد افخمی دبیر ستاد انتخابات اردکان گفت:  بازدید از کلیه شعبه ها و بررسی نواقص و کمبودهای آنها توسط تیم ستاد انتخابات اردکان صورت گرفته است. همچنین موضوع وضعیت آنتن دهی شعب ثابت و نقاط شعب سیار نیز توسط کارشناسان حوزه فناوری انتخابات مورد بررسی قرار گرفته است و نقاطی که آنتن دهی در آنها مشکل داشته احصا شده است.  
محمد افخمی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی برای  نمایندگان فرماندار و بخشدار، اعضای شعب و کاربران رایانه در چندروز آینده گفت:تمام تلاش ستاد انتخابات اردکان بر آن است که با رعایت کامل قانون و حفظ امانت در رای مردم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در ۱۱ اسفند باشیم.