بازدید مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد از نانوایی های بخش عقدا

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا سیدجلال موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان یزد به همراه تعدادی از مسئولین نان و آرد شهرستان اردکان از نانوایی های شهر عقدا و روستاهای شمس آباد و سروسفلی بازدید میدانی به عمل آمد.

موسوی در این بازدید با اشاره به مکانیزه شدن فرآیند فروش نان گفت: نان در تمام نانوایی ها به صورت کارتی باید فروخته شود و سهمیه آرد نانوایی ها همواره مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد تا نانی بر خلاف چرخه تعریف شده خرید و فروش نشود و نانواها باید دقت کنند تخلفی انجام ندهند.

خانم منصوری بخشدارعقدا نیز با تشکر از حضور مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان در #بخش_عقدا گفت: برای انجام برخی از خدمات مردم و نانواها احتیاج به آموزش دارند تا ناخواسته مرتکب تخلفی در این زمینه نشوند و سهمیه آرد نانواها حذف نشود در حالی که نانواها در برخی از بخش های عقدا با توجه به شناور بودن جمعیت مخصوصاً در روزهای تعطیل و پایان هفته به سختی امورات خود را می گذرانند.

موسوی مدیرکل غله و بازرگانی استان گفت: بخشداری جلسه‌ای را با حضور اعضای شوراهای اسلامی،دهیاران و نانوایان تشکیل بدهد تا برخی از آموزش های لازم از جمله آموزش برنامه نانینو به آنها داده شود. همچنین در این بازدید آقای سید محمد افخمی به عنوان نماینده آرد و نان بخش عقدا برای پیگیری امور و ثبت سیستم کردن معرفی شد.

لازم‌به ذکر است در این بازدید برای نانواهای متخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیزات حکومتی معرفی شدند.