دیدار امام جمعه و فرماندار اردکان با پاسداران

همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان به همراه فرماندار شهرستان با حضور در ناحیه مقاومت بسیج اردکان با فرماندهی و پرسنل مجموعه سپاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 امام جمعه اردکان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید مدافع وطن پاسدار شهید حسین انتظاریان و تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پوشیدن لباس خدمت دلسوزانه و خدمت خالصانه به مردم، نوعی جهاد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه افراد برای رسیدن به تکامل راه های مختلفی انتخاب می کنند، اظهار داشت: هرجایی که انسان برای کسب رضایت خداوند تلاش کند شرایط برای رسیدن به مسیر سعادت و کمال وجود دارد و او می‌تواند مجاهد فی سبیل الله باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی، گفت: با این عملیات نام سپاه پاسداران دوباره در دنیا بهتر و بیشتر درخشید و محبوبیت آن در میان مردم بیشتر شد و جایگاه اجتماعی آن در جامعه تقویت شد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان نیز در این نشست با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: این شجره طیبه وظیفه پاسداری از انقلاب را بر عهده دارد و همه ما باید در صیانت از انقلاب تلاش کنیم و پیمودن مسیر انقلاب اسلامی به مجاهدت نیاز دارد که همه وظیفه داریم با همکاری یک‌دیگر در این مسیر گام برداریم.