اصحاب رسانه اردکان در صحن علنی شورا همزمان با روز خبرنگار؛

به گزارش اتاق خبر اردکان، همزمان با 17 مرداد،  سالروز شهادت "محمود صارمی" و روز خبرنگار اعضای شورای اسلامی شهر اردکان میزبان جمعی از خبرنگاران و فعالین رسانه ای شهرستان اردکان بودند.

"رضا آسایش" رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در ابتدای این نشست با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی این روز را به خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسالت بزرگی برعهده داشته و در این مسیر سختی های زیادی را بر دوش می کشند که برآمده از عشق به این کارخطیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان شغل خبرنگاری را حرفه ای حساس برخواند و خاطرنشان کرد: سرعت و دقت لازمه کار خبرنگاران می باشد اما باید در این مسیر برای انتقال اخبار صحیح و روشنگر نهایت صداقت را بکار گیرند.

وی با برشمردن این مطلب که خبرنگاری عشق می خواهد و هنرذاتی یک فرد را متجلی می کند افزود: خبرنگاران در همه حوزه ها مخصوصا مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش بی نظیری دارند که می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

گفتنی است بعد از صحبت های رئیس شورای اسلامی شهر اردکان خبرنگاران و فعالین عرصه خبری شهرستان به بیان دغدغه های خود پرداختند که در ادامه دیگر اعضای شورای شهر نیز به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی، از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با اهداء شاخه گل و هدیه ای از خبرنگاران تقدیر شد.