فرماندار اردکان خبر داد
فرماندار اردکان با اشاره به مشکلات مربوط به پروژه فاز دوم مسکن مهر و مسکن بهزیستی شهرستان اردکان گفت: باید این مشکلات زیربنایی سریعاً مرتفع شوند.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در جلسه شورای مسکن شهرستان اردکان که با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی و مخابرات استان و شهرستان برگزار شد با عنوان این مطلب که واگذاری این واحدها در سال 94 انجام شده؛ گفت: علی‌رغم فراهم‌شدن برخی از زیرساخت‌ها، متأسفانه در خصوص فضاهای عمومی، مخابرات و انشعاب فاضلاب هنوز اقدامی نشده است.
 
 
وی با انتقاد از عدم جانمایی کارشناسی در پروژه مسکن مهر شهرستان اردکان گفت: دلیل تأخیر در ارائه زیرساخت‌های این شهرک؛ جانمایی نامناسب بوده که امروز مشکلات این واحدها یکی پس از دیگری نمایان می‌شوند و هر روز با شکایت شهروندان ساکن در این منطقه مواجه هستیم.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان با تأکید بر این‌که با وجود همه این کاستی‌ها در گذشته، تأمین زیرساخت‌ها و امکانات از تعهدات و وظایف حاکمیتی است؛ گفت: حقوق مردم و ساکنان این شهرک‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
 
مقیمی خواستار مشارکت و اقدام جدی تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان برای ایجاد زیرساخت‌هایی نظیر فضای سبز، فضای آموزشی، رفع مشکلات فاضلاب، تلفن و... در فاز دوم پروژه‌ مسکن مهر و مسکن بهزیستی اردکان شد و تصریح کرد: طی یک ماه آینده باید موانع و مشکلاتی که مربوط به قراردادها و مسائل کارشناسی این پروژه‌هاست برطرف شده و به‌زودی مرحله حفاری و زیرسازی کوچه‌ها و راه‌های ارتباطی و نیز مخابرات و فاضلاب این پروژه نیز آغاز گردد.
 
 
در ادامه این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات این مجتمع‌ها بحث و تبادل‌نظر و مقرر شد حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده عملیات تأمین زیرساخت‌های مخابراتی، راه و فضاهای عمومی فاز دوم مسکن مهر و مسکن بهزیستی شهرستان اردکان آغاز شود.