بازدید جمعی از مسئولین شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از شهرک صنعتی عقدا در شهرستان اردکان

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا،جمعی از مسئولین شرکت شهرک های صنعتی استان یزد به همراه بخشدار عقدا از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی عقدا بازدید به عمل آوردند.

خانم منصوری در این بازدید با توجه به استقرار صنایع بزرگ‌ در بخش عقدا خواستار توجه صنایع کوچک در شهرک صنعتی عقدا شد.

بخشدارعقدا با تشکر از حضور محسن بهجت مدیرتوسعه بازار شرکت شهرک صنعتی استان یزد در بخش عقدا گفت: توسعه شهرک صنعتی عقدا با توجه به نیازهای بخش و اولویت های زیست محیطی مورد توجه قرار بگیرد و در طرح توسعه این شهرک به صنایع پاک توجه بیشتری شود.
دکتر رحیمی مدیرکلینیک کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی هم در این بازدید گفت:بخش عقدا از ظرفیت بالایی در توسعه صنایع هایتک برخوردار است و با توجه به نیاز استان به چنین صنایعی قطعاً به سمت چنین صنایعی خواهیم رفت و حمایت ها باید در این راستا خواهد بود.
دکتر رضایی سرپرست صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد نیز در این بازدید گفت:درست است که بخش عقدا را با غولهای صنعتی می شناسند و صنایع بزرگ و کارخانجات کاشی بیشترین سهم را به خود داده است اما سیاست های ما و دولت در حمایت از صنایع کوچک است.

خانم منصوری در پایان بازدید جمعی از مسئولین شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از صنایع فعال در شهرک صنعتی عقدا گفت:رفع مشکلات صنایع کوچک،زمینه های خوبی را در حوزه های مختلف فراهم خواهد کرد و علاوه بر اشتغال زایی،توسعه و آبادانی را نیز برای بخش عقدا به همراه خواهد داشت.