با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اردکان از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نیک نهاد بازدید به عمل آمد.

 

حسین سبزواری فرماندار اردکان با همراهی امام جمعه و مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد و جمع دیگری از مسئولین از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نیک نهاد در شهرستان اردکان بازدید کردند.

✍️به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، مدیرکل اموزش فنی و حرفه‌ای استان در این بازدید ضمن تقدیر از حضور فرماندار اردکان و مدیر آموزشگاه گفت: آموزش و پرورش نیروی انسانی مخصوصا نیروی حوزه فوریت‌های پزشکی و درمانی در جامعه امروز در اولویت قرار دارد و باید با معرفی و تبلیغات در استان باعث آگاهی و  جذب حداکثری جهت آموزش این رشته باشیم.
فرماندار اردکان از تلاش مدیر و مربیان این آموزشگاه تقدیر کرد و گفت : آموزش‌های مهارتی مخصوصا آموزش‌هایی که در ارتباط با زندگی و حیات انسان‌ها در ارتباط است را لازمه پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد .

سرکار خانم حداد مدیر آموزشگاه با اشاره به مراجعه زیاد کارآموزان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی این مرکز، گفت: کمبود فضای آموزشی و کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی بیشترین مشکلی است که این مرکز با آن روبروست و از مسئولین درخواست داریم که برای تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از متقاضیان، این مرکز را یاری کنند.

گفتنی است که در پایان این برنامه در نشستی با حضور مسئولین، مسائل و مشکلات آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای نیک نهاد اردکان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع این مشکلات قول پیگیری داده شد.