بررسی مشکلات قنوات بخش عقدا در شورای قنات بخش عقدا

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا دومین جلسه شورای قنات عقدا با حضور رییس جهادکشاورزی اردکان و نماینده جهادکشاورزی عقدا و  نمایندگان قنات بخش عقدا در محل بخشداری عقدا برگزار شد.

◽️خانم منصوری در این رابطه گفت: در ابتدای این جلسه نمایندگان قنات‌های بخش عقدا مشکلات خود را در زمینه های مختلف از جمله لایروبی قنات ها را بیان نمودند.

◽️در ادامه این جلسه آقای حسینی‌پور رئیس جهاد کشاورزی اردکان به تشریح اقدامات انجام گرفته این اداره در حوزه قنات پرداخت و به سوالات و ابهامات نمایندگان قنوات بخش عقدا پاسخ داد.

◽️خانم منصوری در این جلسه گفت:حل مشکل آب روستاهای بخش عقدا در اولویت بخشداری و دولت است و تشکیل منظم جلسات شورای قنات این بخش نیز در راستای حل مشکل آب کشاورزی روستائیان می باشد.

◽️بخشدارعقدا در پایان گفت:کشاورزان نقش مهمی در زنده نگهداشتن روستاها و پویایی روستا دارند و همواره روستاییان عزیز با حضور در انتخابات وظیفه خود‌ را انجام داده اند و در انتخابات امسال نیز پرشورتر از هر زمان دیگر حضور خواهند داشت و ما مسئولین و همچنین کسی که نماینده مردم می شود نسبت به یکایک مردم مخصوصاً کشاورزان مسئول است و باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات حوزه کشاورزی معطوف نماید.