در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پلیس‌راه شهرستان اردکان عنوان شد
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پلیس‌راه شهرستان اردکان با حضور سرپرست فرمانداری اردکان، فرمانده پلیس‌راه استان، معاون فرماندار میبد و سایر مسئولان در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در این مراسم با تقدیر از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اردکان، به‌ویژه پلس‌راه گفت: اردکان یک‌سوم مساحت استان یزد را تشکیل می‌دهد و تأمین امنیت جاده‌های برون‌شهری در حوزه استحفاظی این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
سرپرست فرمانداری اردکان با اشاره به کمبود امکانات و نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه، از کادر انتظامی شهرستان با عنوان نیروهای باتجربه و کاردان یاد کرد و افزود: خوش‌بختانه با ورود نیروهای تحصیل‌کرده برآیند عملکرد نیروهای انتظامی مثبت و رو به پیشرفت است.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی از سوی ناجا در همه سطوح گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان یک نیروی مردمی، بیش‌ترین ارتباط و سطح تماس را با مردم دارد و خوش‌بختانه با گسترش آموزش‌ها، تعاملات مناسب و شایسته‌ای بین مأموران ناجا و مردم وجود دارد.
 
مقیمی در پایان اظهار امیدواری کرد نیروهای انتظامی همچون گذشته برخورد مؤدبانه، متوضعانه و نجیبانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
در ادامه این مراسم، سرهنگ مظفری ترافیک را مسئله‌ای عمومی عنوان کرد و افزود: حل مشکلات ترافیکی با همکاری همه دستگاه‌ها امکان‌پذیر است و انتظار می‌رود فرمانده جدید پلیس‌راه شهرستان اردکان نیز تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهد.
 
فرمانده پلیس‌راه استان یزد با بیان این‌که استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار ناجا قرار گرفته است؛ گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر تصادفات جاده‌ای در جاده‌های روستایی افزایش یافته است و باید با استفاده از ظرفیت دهیاران و همکاری مردم این آمار را کاهش دهیم.
 
احمد مظفری افزود: به‌طور میانگین روزانه هشتصد دستگاه اتوبوس از محورهای استان عبور می‌کنند و فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک، با استفاده از پتانسیل صداوسیما و جراید محلی در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: اردکان، از بیش‌ترین معادن در استان برخوردار است و متأسفانه بخشی از زیرساخت‌های جاده‌ها به‌علت عدم اجرای مقررات توسط ناوگان حمل‌ونقل این معادن در معرض خطر قرار گرفته است.
 
سرهنگ مظفری در پایان گفت: ۵۴ درصد از حوادث جاده‌ای استان مربوط به واژگونی است و لزوم ایجاد و تقویت استراحت‌گاه‌های بین‌راهی را دوچندان می‌کند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرگرد «فلاح‌زاده» تقدیر و «شریفی» به‌عنوان فرمانده جدید پلیس‌راه شهرستان اردکان معرفی شد.