فرماندار اردکان تاکید کرد؛
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان سومین جلسه شورای توسعه فرهنگی شهرستان با دستور کار تشکیل کمیته فرهنگی محلات اردکان برگزار شد.
 
«هادی مقیمی» در ابتدای این جلسه با اشاره به دغدغه مسئولین فرهنگی استان بویژه استاندار محترم و با توجه به اینکه کمیته های فرهنگی به آشنایی جزئی تر مشکلات فرهنگی و اجتماعی کمک خواهد کرد گفت: بر اساس مصوبه این جلسه باید طرح کمیته های فرهنگی محلات اردکان با درنظر گرفتن ظرفیت های بومی موجود و کلید واژه های فرهنگی و اجتماعی تدوین و به ادارات ابلاغ شود.
 
فرماندار اردکان با تاکید بر اینکه دیوارکشی شهروند بومی و غیربومی دردی از مشکلات و آلام فرهنگی و اجتماعی دوا نمی کند خاطرنشان کرد: باید تلاش ها به سمت حفظ ارزشهای والای انسانی و معنوی و اخلاقی موجود و تربیت صحیح نسل های آتی معطوف شود.
 
وی با یادآوری این موضوع که ظرفیت و پیشینه غنی فرهنگی اردکان شایستگی آن را دارد که تاثیرگذار و سازنده باشد افزود: باید با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی این حوزه فرهنگ و منش مردم اردکان مربی قرار گیرد نه اینکه تاثیرپذیر واقع شود.
 
فرماندار اردکان خاطرنشان کرد: نباید مرتب بگوییم بومی و غیربومی، چرا که این موضوع هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد، حال آنکه قانون و شرع هم تعریف و توجیهی درخصوص بومی و غیر بومی ندارد.