حضور فرماندار اردکان در جمع معترضین طرح اقدام ملی مسکن اردکان

 

فرماندار اردکان با حضور در جمع معترضین طرح اقدام ملی مسکن اردکان علاوه بر شنیدن گلایه‌ها و خواسته‌های متقاضیان این طرح از برگزاری جلسه فوق العاده با مدیر کل بنیاد مسکن استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان صبح امروز تعدادی از متقاضیان طرح اقدام ملی برای پیگیری مسائل مربوط به واحدهای خود در این طرح و مشکلات پیش آمده در فرمانداری اردکان حضور پیدا کردند.
حسین سبزواری فرماندار اردکان به همراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی با حضور در جمع معترضین در جریان برخی از خواسته‌های متقاضیان قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست برخی از معترضین به نمایندگی از همه به طرح خواسته‌های خود پرداختند و از قیمت تمام شده واحدهای خود گلایه داشتند.

حسین سبزواری فرماندار اردکان نیز بعد از شنیدن صحبت‌های متقاضیان و با اشاره به مشکلات واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در اردکان گفت: موضوع مسکن و طرح نهضت ملی و حل مشکل آن در دستور کار بوده است و پیگیری‌های مختلفی با استان صورت گرفته است و آنچه شهرستان برای رفع این مشکل باید انجام می‌داده است انجام داده‌، این در حالی است که بخش عمده حل این مشکل در حوزه استان می‌تواند صورت بگیرد و پیگیر هستیم با جلساتی که با مسئولین ارشد استان داریم این مشکل مرتفع شود.

روابط‌عمومی‌فرمانداری‌شهرستان‌اردکان