فرماندار اردکان:
هادی مقیمی در نشستی با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در یزد افزود: ارتباط بین مدیران و رؤسای ادارات با خبرنگاران باید دوطرفه باشد و این تعامل به صورت مداوم برقرار باشد.
 
وی اضافه کرد: تعامل در جهت اطلاع‌رسانی مدیران با خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های مجوزدار موجب کاهش تنش و ایجاد روحیه مثبت در بین مردم می‌شود.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: همت کارکنان دولت در حوزه اطلاع رسانی باید بیشتر باشد.
 
مقیمی از خبرنگاران درخواست کرد خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط ارگان‌ها و صنایع و معادن شهرستان را بیشتر از سابق در دسترس مردم قرار بدهند.
 
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در یزد نیز با بیان اینکه سه گروه مدیر خبرپذیر، خبرگریز و خبرستیز وجود دارد گفت: خوشبختانه مدیران استان یزد ظرفیت خبر و اطلاع‌رسانی را دریافته‌اند و به فرمایش حضرت امام خمینی که دولتمردان عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند توجه می‌کنند.
 
وی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی با سابقه ۸۲ سال، ظرفیت بسیار مناسبی است تا دولتمردان از آن جهت اطلاع‌رسانی عملکردشان بهره ببرند.
 
شاملو تصریح کرد: شهرستان اردکان در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی، کشاورزی و... در استان یزد از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است که انتظار می‌رود بیشتر اخبار به آن پرداخته شود.
 
وی گفت: خبرگزاری ایرنا بیشترین فعالیت در حوزه خبر در هفته دولت را به خود اختصاص داده و بیشتر رخدادها را رسانه‌ای نموده است.