هادی مقیمی
هادی مقیمی گفت: روز قدس، عامل وحدت مردم در همراهی با ستمدیدگان جهان است.
 
 
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان با تأکید بر لزوم حضور یکپارچه مردم اردکان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: یکی از مهم‌ترین آثار حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس، امضای سند مظلومیت مردم بی‌پناه فلسطین و معرفی چهره منفور رژیم اشغالگر اسرائیل است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز با حضور اعضای این ستاد در دفتر فرماندار شهرستان اردکان برگزار شد.
 
 
«هادی مقیمی» با بیان این‌که راهپیمایی عظیم روز قدس همیشه در استان دارالعباده یزد و به‌ویژه شهرستان ولایتمدار اردکان با حضور فعال مردم و مسئولان همراه بوده است؛ خاطرنشان کرد: امسال نیز با عنایت خداوند متعال با حضوری پرشور چهره منفور و منزوی رژیم اشغالگر قدس را معرفی و زمینه روشنگری وضعیت مردم ستمدیده فلسطین بیش‌ازپیش فراهم خواهد شد.
 
 
سرپرست فرمانداری اردکان از راهپیمایی روز قدس به‌عنوان عاملی برای وحدت، همدلی و تعامل همه گروه‌ها، جناح‌ها و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی یادکرد و افزود: از برکات این روز همراهی همه جناح‌ها و دیدگاه‌های مختلف با حضوری چشمگیر در راهپیمایی روز قدس است و این موضوع، از اهداف مهم بزرگداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است.
 
 
وی با اعلام این موضوع که مردم ایران طبق فرموده امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری همیشه در کنار مردم مظلوم دنیا به‌ویژه مردم ستمدیده فلسطین خواهند بود؛ تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس از مهم‌ترین راهپیمایی‌های تاریخ انقلاب است که قطعاً مردم شریف و شهیدپرور اردکان پرشورتر از هرسال در آن شرکت خواهند داشت و ما نیز در کنار مردم حاضر و همراهی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهیم کرد.
 
 
مقیمی ادامه داد: ۱۲ نقطه در شهرها و روستاهای شهرستان اردکان در روز قدس محل تجمع و برگزاری راهپیمایی آخرین روز ماه مبارک رمضان خواهد بود.
 
 
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات و گزارش اقدامات انجام‌شده در خصوص برگزاری باشکوه این راهپیمایی پرداختند.
 
 
گفتنی است راهپیمایی روز قدس در اردکان از ساعت ۱۱/۳۰ صبح روز جمعه از مسجد کوشکنو به‌طرف بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، خیابان امام خمینی (ره) و مصلای امام برگزار و با قرائت قطعنامه پایان خواهد یافت.