معاون فرماندار اردکان خبر داد:

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردکان گفت: ستاد بازآفرینی با هدف توانمندسازی، احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در کشور آغاز فعالیت کرده و این ستاد در این شهرستان به جد در حال پیگیری است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان علیرضا جدیدی در چهارمین نشست ستاد بازآفرینی شهری شهرستان اردکان افزود:‌ نگاه بازآفرینی شهری به فرآیند توسعه همه‌جانبه در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی در محدوده‌ها و محلات هدف انجام می‌گیرد.

 

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه نگاه آموزشی شهروندان مهم‌ترین بحثی است که ستاد بازآفرینی در آن تعریف می‌شود تا مردم توانمند شوند؛ تصریح کرد:‌ در حوزه اجتماعی و فرهنگی این کار با دفاتر تسهیل‌گری به وضعیت مطلوب خود نزدیک می‌شود.

 

جدیدی با بیان اینکه امید است این طرح زمینه‌ای فراهم کند تا تشکل‌های مردمی مشارکت بیشتری برای شناسایی خواست مردم داشته باشند؛ اظهار داشت: این تشکل‌ها باید بیشترین انطباق را با محلات هدف و ساکنین داشته باشند.

 

در این نشست مقرر شد این ستاد اقدام به احداث دفاتر تسهیل‌گر در سطح محلات هدف داشته باشد و همچنین دوره‌های آموزشی ویژه اعضای ستاد در اسرع وقت با حضور کارشناس انجام بگیرد.