فرماندار اردکان در پیام تبریک روز شهرداری و دهیاری
‌‌‌‌فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌سبب ارتباط گسترده با مردم از بزرگ‌ترین تا جزئی‌ترین امور شهر و روستا نقش و کارکردی مهم در امور اجرایی و مدیریت دارند و مجموعه تلاش‌های آنان می‌تواند رضایت‌مندی آحاد جامعه را باعث شود.
۱۴ تیرماه که در تقویم ملی ما به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام نهاده شده؛ فرصتی است تا از زحمات فعالان این حوزه‌ها در ایجاد رفاه عمومی تقدیر نماییم.
 
از مهم‌ترین محورهایی که شهرداران و دهیاران باید به آن توجه داشته باشند؛ تلاش در حوزه‌های اجتماعی به‌ویژه 'آشنایی مردم با حقوق شهروندی' و مجموعه رفتارهای پسندیده در شهرنشینی است. اطلاع‌رسانی از خدمات و انتظارات متقابل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از یک‌سو و مردم به‌عنوان ولی‌نعمتان مسئولان از سوی دیگر از مباحثی است که کم‌تر به آن‌ها پرداخته شده است.
‌‌‌
این دو نهاد مهم، در حوزه عمرانی نیز وظیفه خطیر حفاظت از میراث شهرها و روستاها را برعهده دارند و این مسئله در شهرها و روستاهای اردکان که هر یک گنجینه‌های کم‌نظیری از میراث فرهنگی ما را در خود جای داده‌اند؛ بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر است.
 
این‌جانب این روز فرخنده را به همه شهرداران و دهیاران و کلیه مديران و كاركنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبریک عرض نموده، تداوم توفیق آنان را در خدمت‌رسانی به مردم و تلاش در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان