فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح است:
 
متن پیام فرماندار اردکان بدین شرح است:
 
به نام خدا
۳۱ شهریور هرسال یادآور آغاز جنگ تحمیلی علیه نهال نوپای جمهوری اسلامی با دسیسۀ دشمنان است.
 
ایران اسلامی در این هشت‌سال دفاع مقدس و جانانه شاهد حماسه‌آفرینی و جان‌فشانی جوانان، سال‌خوردگان، زنان و مردان زیادی بود که اجازه ندادند یک‌وجب از خاک این دیار به دست دشمن بیفتد.
 
این کشور و نظام و این ملت، اکنون از سال‌های دفاع مقدس درس گرفته است تا با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، تلاش مضاعف و ایثارگری در راه آرمان‌هایش به قله‌های پیشرفت و بی‌نیازی و خوداتکایی برسد.
 
امروز نیز بیش از هرزمانی کشورمان ایران اسلامی در حال دفاع و مقاومت و ایستادگی است. جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دشمنان و در رأس آن‌ها، امریکا با هدف و خیال خام شکستن مقاومت ملت پی‌ریزی شده و مردم ایران، هوشیارتر و توانمندتر از همیشه، راه سرافرازی در سایه مقاومت را برگزیده‌اند.
 
همان‌گونه که پیروزی در جنگ نظامی با مشارکت و هم‌دلی همۀ مردم تحقق یافت؛ با تقویت هم‌افزایی بین همۀ قوا و ایجاد اعتماد روزافزون در مردم، پیروزی در جنگ اقتصادی نیز ممکن و بلکه قطعی است.
 
امروز، در کنار هم‌دلی، به پاس‌داشت و نکوداشت فرهنگ ایثار و ترویج روحیۀ ازخودگذشتگی در راه آرمان‌ها نیاز داریم. یاد و خاطرۀ شهدای گران‌قدر هشت‌سال دفاع مقدس را گرامی داشته و در برابر خضوع و خشوع همۀ جانبازان، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران عزیز و خانواده‌های معظم آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورم.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار شهرستان اردکان