حسین سبزواری فرماندار اردکان: توسعه و تجهیز و تکمیل ورزشگاه‌ها در دستور کار است.

نشست شورای ورزش شهرستان اردکان برگزار شد.


 فرماندار اردکان گفت:  توسعه و تجهیز ورزشگاه‌ آزادی ، ایجاد زمین چمن در شهر احمدآباد و ایجاد دهکده ورزشی از برنامه‌های مهم به منظور دادن شادابی و سلامتی به مردم این شهرستان است. 

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست شورای ورزشی افزود : این اقدامات می‌توانند به توسعه فعالیت‌های ورزشی، ایجاد فضاهای مناسب برای تمرین و مسابقات ورزشی و حمایت از بهبود مردم شهر کمک کنند. 

وی اضافه کرد: ایجاد امکانات ورزشی مناسب نه تنها به سلامت ، آرامش و امنیت جامعه کمک می کند ، بلکه توسعه ورزش در اردکان را رشد می دهد .

"حسین سبزواری: امکانات ورزشی جدید، زمینه‌ساز پویایی و تندرستی در اردکان”
 
 فرماندار اردکان ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که باعث شادی به مردم اردکان شده اند افزود : شاد کردن دل انسان ها ارزشمند است چرا که احساس رضایتمندی و خوشبختی را در آنها بیشتر می نماید .
سبزواری اظهار داشت : ایجاد زیرساخت‌های حوزه ورزشی و توسعه ورزشگاه‌ها نیز به اصلاح  و افزایش سطح سلامت جامعه کمک می‌کندو این اقدامات می‌توانند به توسعه فعالیت‌های ورزشی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی افراد کمک کنند.

سبزواری : توسعه نامتوازن شهر، کمبود زیرساخت‌ها را ملموس نموده است
 
 سبزواری گفت : شهرستان اردکان در تمام حوزه های مختلف نظیر کمبود مدارس ، امکانات رفاهی عمومی و ... دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه شهرستان اردکان با جمعیت رو به افزایش و کمبود زیرساخت‌ها  مواجه است که ناشی از توسعه نامتوازن و مهاجرپذیر بودن شهر می‌باشد عنوان نمود:   همبستگی و عزم جدی می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های مناسب برای تمرین ورزشی و فعالیت‌های روحیه‌بخش در جامعه شهرستان شود.

وی اظهار داشت: در کمتر از یک دهه جمعیت اردکان ۲ برابر شده است این در حالی است که اعتبارات و زیرساخت های جمعیت شهر تفاوتی نکرده چرا که سرشماری در سال ۱۳۹۵ رخ داده است .
فرماندار اردکان با بیان اینکه با تمام توان مستندات را جمع آوری کرده و ثابت نموده ایم که با جمعیت زیاد و زیرساخت های کمی روبرو هستیم اظهار داشت: این پیگیری ها باعث شد اردکان با فرمانداری ویژه روبرو شود . 

دغدغه های ورزشی مردم اردکان را درک می کنیم
                                                                                                                                                                                                علی عطائی مدیر عامل باشگاه ورزشی چادرملو اردکان دراین نشست  نیز با بیان اینکه در حوزه ورزش، دغدغه‌های اردکانی‌ها از نامناسب بودن زیرساخت‌ها، رسیدگی به هیات‌های ورزشی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بومی است افزود: کمک به هیات‌های ورزشی در بودجه مسئولیت‌های اجتماعی است و توجه به برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی و استعدادیابی برای هیات‌های ورزشی، بهبود و توسعه ورزش در اردکان را تسهیل می‌کند. 
عطائی گفت: افزایش دانش و مهارت مربیان بومی نیز می‌تواند به بهبود کیفیت تمرینات و آموزش‌های ورزشی منجر شود.
وی در ادامه اظهار داشت:  اهمیت زیرساخت‌ها برای احداث و تکمیل ورزشگاه آزادی و مشاوره‌ مناسب برای طراحی استادیوم نکته‌های حیاتی در توسعه ورزش اردکان هستند.
عطائی با بیان اینکه با همدلی و همکاری بیشتر، از ظرفیت‌های لیگ برتری بهره‌مند شده و زیرساخت‌های ورزشی اردکان را بهبود داد افزود: همبستگی بین اعضای جامعه می‌تواند به تامین زیرساخت‌های ورزشی اردکان، شکل‌دهی به زنجیره ورزشی و رضایت مردم این شهرستان کمک کند.
اردکان ۳۸ هیات ورزشی دارد و مرکز این شهرستان 165 هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.
.