نکات مهم بخشدار عقدا در جلسه هم اندیشی استاندار یزد با جمعی از بانوان استان

 

◽️به گزارش روابط‌عمومی بخشداری عقدا،به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س)نشست هم اندیشی استاندار یزد با بانوان استان برگزار شد.

◽️فاطمه‌زهرا‌منصوری به عنوان اولین زن بخشدار شهرستان اردکان و به نمایندگی از بخشداران استان در این جلسه نکاتی را بیان کرد.

◽️بخشدارعقدا در این جلسه با اشاره به جایگاه و نقش مهم بانوان در روستا گفت:برای مهاجرت معکوس به روستا و پررونق‌تر شدن روستاها باید به نقش زن در روستا بیشتر توجه کنیم.

◽️بخشدارعقدا گفت:اگرچه حمایت از اشتغال بانوان در روستا مورد توجه مسئولین بوده است اما مشکل اصلی فراهم نشدن بازار فروش مطلوب برای محصولات روستایی است و برگزاری دوره ای بازارچه‌های روستایی با حمایت مسئولین و صنایع مستقر در بخش های مختلف می تواتند این مشکل را حل کند.

◽️منصوری با اشاره به عدم بودجه کافی بخشدارها گفت:حل مشکلات بخش ها و مخصوصاً روستاها احتیاج به توجه بیشتر مسئولین در تخصیص بودجه بیشتر دارد.

◽️در پایان استاندار با تشکر از مباحث مطرح شده گفت: مباحث آموزشی در روستاها مبنی بر ایجاد کارآفرینی در بین بانوان روستایی بسیار مهم می باشد لذا با محوریت مدیرکل امور روستایی استانداری و فرمانداران، شاهد برپایی بازارچه های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی زنان روستایی به صورت ماهانه در مراکز شهری خواهیم بود.