در جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح شد
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرماندار و بخشداران و نیز جمعی از مدیران ادارات شهرستان اردکان آخرین مشکلات حوزه حمل و نقل و راه‌های شهرستان اردکان مورد بررسی قرار گرفت.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: در این جلسه ضمن بررسی آخرین مشکلات شهرستان اردکان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، مسائل مهمی با حضور بخشداران و رؤسای ادارات مرتبط مطرح شد.
 
«محسن صادقیان» به اضافه شدن چند شرکت معتبر مسافربری به ناوگان حمل‌ونقل برون شهری اردکان در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایت‌مندی مسافران و رانندگان است و ساماندهی وضعیت وسایل حمل‌ونقل بین شهری و برون شهری در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات دو بخش مهم خرانق و عقدا در زمینه جاده‌های مواصلاتی به‌زودی با مصوبات استانی و کشوری بخشی از اعتبارات در زمینه راه‌های روستاهای بالای ۲۰ خانوار تأمین خواهد شد.
 
«هادی مقیمی» نیز با تشکر از حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل استان و پیگیری مسائل و دغدغه‌های شهرستان در این حوزه گفت: بعد از بازدید میدانی که از مسیر ورودی شهر اردکان در محدوده روستای ترک آباد صورت گرفت اجرایی شدن طرح ساماندهی این مسیر مهم به تصویب رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث ایمنی و حمل و نقل جاده‌ها مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.
 
فرماندار اردکان با اشاره به اینکه به‌زودی قرارداد این طرح با پیمانکار منعقد خواهد شد، اظهارداشت: طرح مسیر ورودی اردکان که نقش مؤثری در تسهیل رفت و آمد در این منطقه و زیباترشدن ورودی شهر اردکان خواهد داشت از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان و فرمانداری اردکان تأمین اعتبار و به اجرا گذاشته خواهد شد.