در هفته دولت و با حضور معاون استاندار انجام شد:

آغاز عملیات گازرسانی به هشت روستای دهستان سبزدشت

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات گازرسانی به هشت روستای دهستان سبزدشت از توابع بخش مرکزی بافق با 108 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور "محمد جواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان ، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی 8 روستای دهستان سبزدشت، عملیات گازرسانی به هشت روستای دهستان سبزدشت از توابع بخش مرکزی بافق با اعتبار 108 میلیارد ریال در روستای بیدان پنج کلنگ زنی و آغاز شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه موضوع گازسانی به روستاها و مناطق محروم گفت:  54 روستای شهرستان بافق از نعمت گاز برخوردار هستند و در راستای بهره‌مندی مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته از نعمت گاز طبیعی برنامه ریزی کردیم تا 8 روستای باقی مانده شهرستان بافق نیز از این نعمت الهی برخوردار شوند.

سعید عقلی افزود: با پیگیری های صورت گرفته پیمانکار این پروژه انتخاب شد و ان اشالله اولین نقطه ای است که شروع به کار خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بیان داشت: در این طرح با اجرای 17200 متر شبکه توزیع پلی اتیلن و قابلیت 200 انشعاب هشت روستای دشتی خان، بیدان پنج،رضوان، بهجت آباد، ده لردو، چرمیز، جوزیئه ،علیا و سفلی از نعمت گاز شهری برخوردار خواهند شد.

وی یادآور شد: 99.5 درصد خانوار شهری و روستایی شهرستان بافق از نعمت گاز برخوردار هستند که بالاتر از سرانه ی کشوری می باشد.

عقلی با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان در شهرستان بافق خاطر نشان کرد: در شهرستان بافق بیش از 500 کیلومتر خطوط شبکه گذاری و تغذیه داریم با دو ایستگاه cgs و یک خط انتقال بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت می باشد.​​​​​​​